top of page

תנאי מתן השרות 

החברה סים דרים (ישראל) מספקת שירותי בידור בסימולטורי מירוץ וטיסה.

"לקוח" - כל אדם פרטי או חברה , המשתמשים בשירותי סים דרים (ישראל).

  • לקבלת השירות יש להזמינו מראש באתר simdream.co.il;

  • בגין השירות יש לשלם בעת ההזמנתו באמצעות כרטיס אשראי ו/או באמצעות קוד יחודי של שובר מתנה;

  • זמן השירות היא התקופה בה הסימולטור זמין ללקוח שהזמין את השירות. הדרכה קצרה לפני השימוש בסימולטור כלולה במשך השירות;

  • המועד ההתחלתי של מתן השירות ייחשב הרגע שבו הלקוח מתיישב בעמדת הטייס בתא הסימולטור, והמדריך מתחיל בתדריך הקדם-טיסה (briefing);

  • הלקוח מחויב להגיע למשרדי החברה לפחות 5 דקות לפני מועד תחילת מתן השירות שנקבע מראש. במקרה של איחור של יותר מ־10 דקות מהמועד שנקבע, החברה שומרת לעצמה את הזכות לקצר את משך השירות בהתאם למשך האיחור. ​לחלופין, לפי בקשת הלקוח, ניתן יהיה לדחות את מתן השירות למועד אחר, בהתאם ל־“תנאים לשינוי מועד או זמן מתן השירות” המפורטים בתקנון;

  • הלקוח מתחייב להשתמש בציוד של סים דרים (ישראל) בזהירות ובהתאם להוראות המדריך ומחוייב באחריות אישית על נזקים לרכושה של חברת סים דרים (ישראל) הנגרמים כתוצאה משימוש לא מורשה או לא זהיר בציוד;

  • הלקוח זכאי לשנות את מועד או זמן מתן השירות, בהתאם ל־“תנאים לשינוי מועד או זמן מתן השירות” המפורטים בתקנון;

  • העובדה שהלקוח לא הגיע לקבלת השירות בזמן לא מהווה סיבה להחזר תשלום על השירות. איחורו וחוסר יכולת להגיע בזמן המוקצב לא ישמש כהצדקה להארכת זמן השירות;

  • הלקוח רשאי לבטל את השרות לפי "תנאי ההחזר"פעולת הזמנת השירות באתר simdream.co.il מאשרת שהלקוח קרא והסכים לכללי הכללים הללו;

  • הלקוחות במצב שיכרות ו/או תחת השפעת סמים לא יורשו  לקבל שרות;

  • השימוש בסימולטור מותר לילדים החל מגיל 10 בלבד.

תנאים לשינוי מועד או זמן מתן השירות

  • הלקוח זכאי לדחות את מועד השירות שנקבע מראש ליום אחר או לשעה אחרת, ובלבד שנותרו לפחות 24 שעות עד למועד ההתחלתי של מתן השירות;

  • שינוי מועד או זמן של שירות שנקבע מראש, בפחות מ־24 שעות לפני מועד תחילתו, יתאפשר רק בכפוף לזמינות ומהווה שירות בתשלום בעלות של 150 ש”ח כולל מע”מ;

  • לצורך שינוי מועד או זמן של שירות שהוזמן מראש, אנא צרו איתנו קשר בדוא”ל, בטלפון או ב־WhatsApp בין השעות 09:00–21:00. במידה וההודעה תתקבל מחוץ לשעות אלו – היא תטופל רק במהלך שעות הפעילות.

מדיניות ביטולים והחזרים

  • ביטול הזמנת השירות והחזר התשלום אפשרי בתוך 14 (ארבעה-עשר) ימים ממועד ביצוע ההזמנה, אך לא מאוחר מ-2 (שני) ימי עסקים לפני מועד אספקת השירות.

  • החזר התשלום על שובר המתנה אפשרי בתוך 14 (ארבעה-עשר) ימים ממועד הרכישה, אך לא מאוחר מ-2 (שני) ימי עסקים לפני מועד אספקת השירות, היה וכבר נעשת הזמנה באמצעות שובר זה.

הסכם סודיות

איסוף, שמירה ושימוש בנתונים אישיים

מטרת איסוף ועיבוד הנתונים האישיים היא להבטיח תקשורת יעילה עם המשתמש בהקשר של דיון ו/או מתן שירותים על ידי הארגון, וכן לצורך שליחת הודעות מידע למשתמש על שירותים, הצעות ואירועים של הארגון, לרבות תכנים פרסומיים.

הארגון רשאי להשתמש במידע אישי לניתוח נתונים פנימי במטרה לשפר את שירותי הארגון, כמו גם לשפר את האינטראקציה עם המשתמש.

נתונים אישיים הם כל מידע המתייחס לאדם מזוהה או ניתן לזיהוי באופן ישיר או עקיף (נושא הנתונים האישיים) וניתן להשתמש בו לזיהוי אדם מסוים או לצורך יצירת קשר עמו.

הארגון רשאי לבקש מהמשתמש נתונים אישיים בכל רגע שבו המשתמש יוצר קשר עם הארגון. הארגון רשאי להשתמש בנתונים אלה בהתאם למדיניות פרטיות זו.

הנתונים האישיים שהארגון אוסף כוללים את המידע הבא על המשתמש, אך לא רק:
• שם פרטי ושם משפחה
• מספר טלפון
• כתובת דוא"ל
נתונים אישיים עשויים לכלול גם נתונים נוספים המסופקים על ידי המשתמש לפי בקשת הארגון במטרה למלא את התחייבויות הארגון כלפי המשתמש.

נתונים אישיים של משתמשים אינם מועברים לכל צד שלישי, למעט מקרים הקבועים במפורש על פי חוקי מדינת ישראל.
המשתמש יכול בכל עת לבטל את הרשמתו לדיוורים של הארגון על ידי שימוש בקישור מיוחד המצורף לכל הודעה של הארגון.

bottom of page